Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Soffan

Av Silvia Marinkovic - 18 september 2011 18:38

Jag är förvisad till datan.. Jag och datan har spenderat mycket tid sedan vi köpt en ny soffa. 

Våra gamla amerikanska soffor blev efter renoveringen stora och klumpiga så vi köpte nya. Misstaget var att vi köpte en tvåsits och en stor ensitts soffa. Jättesnyggt men helt jävla värdelöst och jag behöver väl knappast nämna vems brillianta ide det var. Jag är en soff människa som älskar somna i soffan med tvn. Jag o tvn har ett speciellt förhållande.. 

Sasa sålde in iden med ensitts soffan genom att påstå att han skulle sitta i den och jag få stora soffan. Nu  har saker och ting blivit knasigt ombytta och den stora soffan är nu hans. Jag vägrar sitta i ensittssoffan eftersom jag inte kan sitta bekvämt för att inte nämna ligga. 

Så nu hänger jag med min data vid köksbordet i stället och känner mig lurad.. Mina mysstunder med tv är förbi. Sitter med längtan i blick och kollar på Sasa. Han tolkar det kanske som kärlek men det är längtan till min soffa.. 

Här har ni en bild av min vardag.. Och lägg märke till hur han njuter..

 

 
 
Ingen bild

Mira

18 september 2011 21:53

Du har inte sett vår nya soffa. Vår gamla var ingen myssoffa men sen har jag inte varit någon siffliggare heller. Men nu kan jag säga att jag vet inte vad jag väntat på. Sååå underbart att bara ligga o sova där! Tycker synd om dig.

Silvia Marinkovic

19 september 2011 06:51

Tack.. gillar ditt stöd.. vad är siffliggare?? hahah

 
Johanna

Johanna

18 september 2011 22:50

åh vad trist..... :(

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards