Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Va Faaan!!!!

Av Silvia Marinkovic - 24 november 2011 15:00

Satt på datan och surfade.. plötsligt dök det upp en reklamruta för HM och Versace kollektion.. Wow, går det att handla på nätet och slippa slå sig fram i butiken för att få tag i något fint plagg..

Inte för att jag hade gjort det eller ens tänkt tanken att handla på det sättet. Att i lugn o ro kunna handla hem billiga Versace prylar är en annan femma.. Jo visst jag kom in på hemsidan och började fylla korgen med några kjolar och ett par öronhängen till Mira som var jätte läckra.. Överlycklig att det fanns min storlek.. Medan jag fyller korgen så får jag meddelande att prylarna jag vill köpa har blivit slutsålda under tiden jag handlat.. Exakt så stod det!! Va fan, allt jag packade ner i korgen tog de bort och sen skrev att det var slutsålt.. Skit..

Jag blev ju helt stressad och började lägga massa saker i korgen och fiffla med kontokorten och kände pulsen stiga.. MÅSTE till kassan innan allt annat oxå försvinner.. Men jag hann inte.. skitet blev slutsålt under tiden jag handlade.. kan ni fatta..

Det kändes som om jag varit på H&M och trängts med massa människor men endå inte lyckats få tag på nått.. Där hade de i alla fall inte lyckats ta något ur min korg och påstå att det var deras plagg.. Så jag blev utan Versace kläder och Mira utan öronhängen... Buuuuu

   

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

29 november 2011 07:32

HA HA HA HA!!! Nej förlåt elakt av mig...
Men oj vad jag hade velat se dig medans detta hände...

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards