Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Legally blond

Av Silvia Marinkovic - 11 december 2011 11:36

Var på Nöjesteatern med Mira och såg Legallyblond.. Hade fått biljetter av min bästis från skoltiden Nina, som även spelar i den. 

Kändes lite bisarrt att sitta där och se min vän sen 4an briljera på scen. För mig är hon ju alltid Nina och inget annat. Jag kunde inte sluta le så länge hon var på scen och en viss stolthet kände jag som satt där.. Det är min Nina.. Tvingade Mira busvissla högt i applåderna eftersom jag själv inte kan.. 


Roligt att jag faktiskt är stolt över alla mina nära vänner.. Mira som har så många bollar i luften och blivit klinisk adjunkt på högskolan samtidigt som hon är operations syrra. Louise som följt sin dröm och sadlat om till frisör och är idag egenföretagare.

Ja de flesta av mina närmsta är starka, självständiga och enastående kvinnor.. 

Kanske ska jag ha en "enastående-kvinnomidda" hemma..

Kanske inte så genus vänligt, men men...


http://www.legallyblondethemusical.se/

 
 
Ingen bild

Mira

11 december 2011 15:51

Hade såå trevligt !! Nina var super duktig!! Hennes dialekt var grym!!! Tack min kära vän för att du bjöd med mig. Tack för de fina orden men, du, du är minst lika duktig! stolt över dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards