Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Kallt!

Av Silvia Marinkovic - 27 januari 2012 15:17

Jag brukar se fram mot det nya året för att det känns som att man är på väg mot ljusare och varmare tider. Sen är jag optimist så jag börjar invänta våren redan i januari.. 

Tycker att jag känner av att det är en smula ljusare på morgnarna, men vad hände med våren?

Det har aldrig varit så kallt som nu. Jag fryser så jag ryser och krampar på cykeln.

Ögonen rinner i blåsten, mjölksyra i benen, ont i öronen och näsan rinner.


Har fått lämna cykeln i skolan för det inte gick att låsa upp den för låset har fryst fast. Men jag ska forstätta trotsa kylan och längta till våren..

Det positiva när det är så kallt ute är att det blir det extra mysigt att lägga sig i ett varmt bad, något jag försöker göra dagligen..

Nu har jag investerat i anti freeze spray man kan ha i fickan om låset skulle krångla igen!

 
 
Ingen bild

Dahin

27 januari 2012 22:13

Snart blir det sommar igen

Dagarna ringer så grått förbi
Sakta stelnar vi till
Fåglarna tystnar och så gör vi
Det känns som allt stod still
Nästan still

SNART BLIR DET SOMMAR IGEN
Då vaknar kärleken
Snart slår en värld ut i blom
Människorna ler och fåglarna sjunger
En sommar igen
Kom låt oss fly min vän
Slut dina ögon och känn
Snart blir det sommar igen

Även om vintern är svår min vän
Kommer dagar med sol
Plötsligt så känns det som vår igen
Och alla sjunger med
I min sång

SNART BLIR DET SOMMAR IGEN...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards