Alla inlägg under februari 2012

Av Silvia Marinkovic - 27 februari 2012 11:14

Fascinerande hur lik mamma princessan Estelle är! Man blir varm i hela kroppen!


 

"Foto: Kungahuset.se" 

Av Silvia Marinkovic - 27 februari 2012 08:22

Match.com säger i sin tv reklam att 55 personer per dag hittar en partner. Min sambo grubblade på detta i morse och ifrågasatte deras siffra. Hans argument var att det omöljligt kan vara 55 st eftersom det är ett ojämnt nummer, man kan ju inte dejta sig själv. Man måste vara två och då undrar han så klart hur det kan vara ett ojämnt antal. Det blev en udda morgon konversation, tog en del av min energi.. Ja där har ni nått att fundera över om ni inte har nått annat att göra..


Det är inte jag och Sasa men kanske ett par från de 55...


 

Av Silvia Marinkovic - 26 februari 2012 20:18

Nu är det dags för lite roliga blommor hemma. Jag gillar tulpaner.



Så här borde de se ut.


 





Men mina ser ut så här!!!!





 

Av Silvia Marinkovic - 22 februari 2012 16:27

Jag kan inte köra bil och prata i telefon samtidigt. Vissa kan prata i telefon, cykla och hålla balansen med en spann och kvast på cykeln. Jag är tydligen duktig på att ta foto medan jag cyklar!



   

Av Silvia Marinkovic - 19 februari 2012 14:51

Tillbaka i Malmö efter en underbar helg. Det blev mycket skratt, god mat och vin. Vi åt på restaurang Bon i Göteborg och vi hade det riktigt mysigt. Mitt i maten kom Peter Siepen in och satte sig i baren bakom Mira. Så om ni tittar noga ser ni en udda snubbe i vit skinjacka med fransar och sjömanskepps i bakrunden.

   

Av Silvia Marinkovic - 18 februari 2012 16:17

Ja då var vi i Göteborg! 

Inleder med lite dricka på rummet.

  




 


 

Jag och Mira i hissen på Scandic Rubinen.


 

Lunch på Lipp. Käkar Moules Frites.

Av Silvia Marinkovic - 18 februari 2012 07:06

Ja då var det äntligen lördag. Jag är uppe med tuppen som vanligt, dricker mitt morgonkaffe och ser reprisen av Kalla fakta på svt.

Handlar om rattfyllerister. Skrämmande!


Ska duscha, packa väskan och hämta Mira, för sen ska vi iväg mot Göteborg! Vi ska ha en weekend tillsammans och bara göra vad som faller oss in! Jag håller er uppdaterade från Göteborg.. 

Av Silvia Marinkovic - 17 februari 2012 14:34

Han kanske ska testa och inte sova på rygg!!


Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards