Alla inlägg den 4 december 2011

Av Silvia Marinkovic - 4 december 2011 09:33

I fredags kväll var vi bjudna till On Stage på Malmö Arena. Vi var ett sällskap på sex personer och vi hade väldigt kul hela kvällen.. Mycket skratt, mat , dricka och bra föreställning.


Pricken över i:et var så klart min favvo Peter Siepen som höll i efterfesten. Hade slagit vad om att jag skulle blåsa slängkyss åt honom vilket jag lyckades med och tom mer än så blev det, (se bilder) Problemet var att jag visste att jag hade en tenta dagen efter men på något sätt lyckades jag förtränga detta tills det var dags att göra tentan.

Där satt jag i Aulan i skolan i ganska dåligt skick med min miniräknare.. Aldrig tidigare har jag lämnat in en tenta så snabbt.. Resultatet lär bli vad jag förtjänat...

Här kommer lite bilder från kvällen..


   Vackra Samra!


   Ja och Sasa


     



Efterfesten


    Samras skor hängande från bordskanten..


 


   Jag smeker Peter Siepen på bröstet.. De ni.. Det kallar jag en rolig efterfest!


   Denna fågel låg död framför min trappuppgång när jag kom hem från tentan.. Jag stirrade på den och tänkte att det är precis så jag känner mig...






Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards