Alla inlägg den 29 december 2011

Av Silvia Marinkovic - 29 december 2011 08:02

Ja då är man go och glad efter julens sköna ledighet..

Just nu har jag något som heter självstudier.. Dvs plugga till två tentor i början av januari.. 

Julen har varit mysig och lugn.. Jag har fått många julklappar men de bästa så klart från Sasa.. 

För ett antal år sedan låg julklapparna på en annan nivå måste jag säga.. 

Den bästa julklappen jag någonsin fått är just av Sasa.. Då fick jag det jag önskade mig nämligen en juice press.. Överlycklig blev jag och sedan misstänksam när där låg en liten bunte papper i paketet.. 

Där fanns ett litet rim på.. 

I morse när jag rensade papper och letade efter gamla intyg hittade jag detta papper och en skön känsla av välbehag spred sig i kroppen.. Gamla minnen..

Måste dela med mig till er..


 

Lägg märke till att han gjort mig större en Eifeltornet!! 

Här kommer bilder från själva resan..



   


Det var nivån på julklapparna då.. Denna julen fick jag bland annat något annat jag önskat mig länge, en bra anatomibok.. Letade febrilt i den efter ett litet rim, kanske? Men inget rim eller resa för den delen.. Däremot var där en internet kod man kan aktivera till boken med extra matrial sa han.. så jag kan lära mig mer än vad som finns i två kilos boken... hehe.. 


 

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards