Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Sorgligt

Av Silvia Marinkovic - 12 februari 2012 10:03

Ja vad säger man.. Vaknade till i natt och och började zappa med fjärrkontrollen. Hamnade på CNN och ser en bild av Whitney Houston och utan att läsa vad som står under bilden vet jag vad som hänt. Det sorgliga är att jag inte blev förvånad.

Alla dessa stjärnor som vi vet har missbruksproblem går bort tragiskt förr eller senare. Tänker på Elvis, Michael Jacksson, Anna Nicole, Amy Winehouse, Heath Ledger, Brittany Murphy mfl och nu Whitney Houston..

Missbruk verkar vara en del av kändisarnas liv. Sen kan man fråga sig varför..

Kan man vara känd, rik, talangfull, ängna sig åt det man älskar och endå vara så olycklig??

Tydligen.

Whitney är en del av min uppväxt, hon var som störst när jag var tonåring och alla hennes låtar har jag minnen till. Kommer ihåg hennes första musik video. Likaså Mickael Jacksson, vars karriär man följt sen barnsben.

Jag och bästisen Nina dansade till låten Bad på skolans roliga timmen på fredagar som vi tränat på i hennes föräldrars sovrum på Fosievägen i Malmö.. Ja minnen.. Vi 7o talister har växt upp med dessa stjärnor och nu lämnar de oss, en efter en..

  

Sorgligt att det slutar så här..



 
 
madde

madde

12 februari 2012 15:03

Läs gärna om vad jag skrivit om Whitneys död... Jag tror hennes död har varit planerad ett tag, vissa har drivit henne till det här.

http://maddefucker.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

12 februari 2012 15:47

Jag kan hålla med dig lite om det att det är många kända som missbrukar.

http://www.emelievidberg.blogg.se

 
Ingen bild

Dahin

13 februari 2012 17:40

Otroligt vackert skrivet Silvia !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards