Alla inlägg den 20 november 2011

Av Silvia Marinkovic - 20 november 2011 13:00

Min kusin Gabi har skaffat sig en ny liten kärlek. Hon bor några stenkast bort så jag har inte lång till att gå hem till henne för att kela med honom. Han är lite blyg nu i början men känner jag min kusin rätt så kommer han snart tro han är en pittbull.. Han kallar sig Mali..


 

Av Silvia Marinkovic - 20 november 2011 09:10

Det är något speciellt med söndagsmorgnar. Så även denna.. Kallt och disigt ute och tom Nobelvägen sover.. 

Enda dagen i veckan man faktiskt kan öppna fönstret om man nu skulle vilja det. Men det vill jag inte idag..

Vanligtvis vaknar jag av min biologiska klocka vid ca 06.30, så även idag men lyckades somna om och vaknade halvt i panik att jag sovit bort hela min söndagsmorgon. Kl var 08.45 Precis på gränsen.. 

Söndagen har börjat bra.. Sasa har tömt diskmaskinen och gett mig en kopp kaffe.. Han tom bytte kanal när när jag muttrade att jag på allvar är trött på fotbolls ljudet i bakrunden varje lördag och sen formel 1 ljud på söndagar.. nu är det söndagsmorgon i bakrunden.. 

En känsla och tanke slår mig när jag sitter här med min lilla nya data vid baren i köket. Jag sitter vänd mot köket med ryggen mot Sasa som sitter i soffan med sin data och Danilo som i sitt rum spelar spel på sin data. För säkerhets skull om det skulle saknas stimuli så har vi tv i bakrunden.. Ä detta sorgligt? Är detta normalt?

Jag klagar men egentligen vill jag inte göra nått annat just nu..

Jag vill sitta här med min data och er denna morgon och titta ut på tomma och disiga Nobelvägen.. 

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards