Alla inlägg den 26 november 2011

Av Silvia Marinkovic - 26 november 2011 09:07

Har nu febrilt tänkt och tänkt på vad jag ska be Mira köpa till mig när hon på måndag sätter sig på planet till New York. Hon har så klart erbjudit sig att handla åt mig men min hjärna står stilla.. Behöver jag verkligen fler märkes skor som ligger oanvända i garderoben. Jo klart det behöver man alltid men kanske något som inte blir jobbigt för henne att bära.. Typiskt att jag inte behöver nått..


Betyder det att jag är nöjd med det jag har eller att jag inte är girig?

Ska jag vara stolt över att jag kanske tillhör den ovanliga kategorin människor! 


Kul för henne att hon får komma iväg till en fantastisk stad. Klart det hade ju varit extra roligt för henne om hon haft mig med sig.. Vi har ju faktiskt rest mycket tillsammans.. London, Prag, spaa i Polen, Turkiet mm 

Nu kom jag på.. Lepi jag vill ha om du hittar jympadojor, typ Champion, gärna streetskor.. De är billiga typ 200 spänn och användbara. Vad du än tar med dig till mig kommer jag blogga om så du vet, hehe.

hmmm.. tydligen tillhör jag inte den nöjda och belåtna kategorin människor.. Men det visste jag redan..


Nu ska det läsas kvinnosjukdomar och käkas lussebulle.. 

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards