Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Gym boll

Av Silvia Marinkovic - 11 december 2011 16:54

Har tjatat på Sasa att jag vill ha en gymboll att träna på.. 

Perfekt träning framför tv. Sitta där på bollen och balansera småmusklerna i magen och rygg..

Till slut fick jag en och han tom blåste upp den til mig.. 

Vilke glädje. Satte mig på bollen och i stället för att experimentera med övningar så började jag hoppa med ändan på den som ett litet barn..

Där studsade jag omkring i vardags rummet och höll låda till Sasa som stod bedvid att det påminde mig om de där bollarna som hade öron man höll medan man studsade runt, och som var väldigt populära när jag var liten.

Kommer ni ihåg vilka jag menar? Vet inte vad de heter.. 

I alla fall..

Mitt i mitt exentriska tillstånd studsar jag och min bak av gym bollen med ett väldigt brak ner i golvet bredvid. Huvudet stog i soffan och ändan värkte.. Sasa stod bara bredvid och skakade på huvudet.. Komenterade något om misstaget han gjort som köpt den..

Har inte rört bollen sen dess..

Nu sneglar jag surt på bollen och fantiserar om att det växt ut öron på den.

Öronbollarna var mycket roligare..


 

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

12 december 2011 11:40

HA HA HA HA HA!!!! Klockrent!
Hade velat se din killes min när du flög av bollen. Tror den var obetalbar!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards