Direktlänk till inlägg 16 december 2011

FANTASTISKT!!

Av Silvia Marinkovic - 16 december 2011 12:13

Vissa saker har jag svårt att förstå..

Har precis tvättat håret och tänkte att jag som vanligt ska kamma igenom det men tji fick jag, för borsten är borta..

Letar febrilt överallt och sen slår det mig..

Sasa som packat sin lilla resväska i morse har så klart packat ner MIN borste..


Han brukar stå och föna sitt vackra svall och kamma sig med min RUNDA borste.. Ni vet en sådan man använder till att få till volym.. mmmm.. på hans korta stubb frissa..

Nu är han på tjänsteresa i Stockholm och jag är utan borste, kvar med en liten kam!! KAM!!! I MITT HÅR!! FANTASTISKT !! HUR HAR HAN TÄNKT???

Jag har långt o tjockt hår som nu är tuvigt som ett fågelbo.. 

Gav det en chans med kammen men det gick inte.. Det viktiga är att herren ser bra ut i sin lilla kaluffs..

Hoppas de på flygplatsen bestämmer sig för att öppna hans resväska och skratta åt hans omanliga borste..

Nu slår det mig att han kanske även snott fönen.. hmm


Sasa.. Må du ha en riktigt dålig "Hair day" i Stockholm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards