Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Gratisprylar..

Av Silvia Marinkovic - 25 november 2011 06:33

Ibland så kommer studentkåren eller vårdförbundet till vår lilla reception på Hälsa och Samhälle och slänger upp ett bord eller två med olika prylar. I början gick jag bara förbi medan de flesta andra trängdes.. Senare stod jag lite mesigt vid sidan om fick tag på något lite som blev över..

Ibland delar de ut riktigt bra tidningar om heminredning, hälsa osv, pennor, block, smakpover mm..

Nu har jag lärt mig att vara fin kommer man ingenvart med, utan man får kavla upp ärmara och armbåga sig fram om man vill ha nått.. Och varför inte..

Nu har jag gått på skolan nått år och känner mig bekväm i rollen som student.. Så, för någon dag sedan gjorde jag precis det..  Jag tog tom dubbelt av vissa saker.. Folk gjorde tom plats åt mig för de insåg att här kommer någon viktig person. Jag gjorde ju mitt bästa för att se så ut.. Detta utförde jag i förbifarten, snabbt och smidigt, och iväg till lektion.. Stolt över mig själv som insett..


 


De där after-pary tabletterna lär jag behöva eftersom jag fortfarande inte lärt mig behärska alkohol.. Detta är bara en del av det, resten har jag käkat upp..

 
 
Ingen bild

Sanna

25 november 2011 21:13

Åh jag vill också ha gratis grejer.. Nästa gång ska jag minsann bana mig fram o se viktig ut :)
Trevlig helg! Kram

Silvia Marinkovic

26 november 2011 08:48

Haha.. ja man lär sig med tiden.. Kul att du läser.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards