Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Silvia Marinkovic - 27 augusti 2011 06:57

Godmorgon.. Visst är det mysigt att vakna en lördagmorgon och få mysa lite i sängen tillsammans innan man går upp och dricker kaffe.. Så här var det i morse..


BAKRUND: Min Sasa har ett litet mellanrum mellan framtänderna som jag alltid mobbat honom för. Det syns knappt och ingen annan har ens märkt det men jag är en tandfantast och tänder är det första jag lägger märke till hos folk.. Men jag tar alla tillfällen att få mobba honom lite.. För att han inte ska bli för kaxig..


För ett antal år sedan köpte Sasa ett gosedjur till mig på IKEA som vi kallar Hippo. Hippo är en flodhäst och vår bebis. Han ligger alltid i sängen med oss och det bråkas ofta om vem som ska få sova med honom.. 


Vår romantiska morgonkonversation:


Jag: Kan du inte krama mig i stället för Hippo..?


Sasa: Nej, det är min bebis.( säger han gulligt..)


Jag; Man ser att du är hans pappa med tanke på de tänderna han ärft efter dig..


Sasa: Mmmmm, man kan heller inte ta miste på att du är hans mamma med tanke på den röven han har......


Mysstunden var över.. dags att dricka kaffe...

   Hippo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards