Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Min roliga väninna!

Av Silvia Marinkovic - 21 augusti 2011 08:06

För några dagar sedan blev vi bjudna på en invigning och jag visste precis vilken klänning jag skulle ta på mig.. Den klänningen som jag så klart hade köpt på nätet för just sådana här tillfällen. Den klänningen som designats av Karen Millen och skrapat hål i Sasas (sambon) pengapung.. 


Pratade på telefon med min väninna Mira och hon undrade vad jag skulle ta på mig. Jag hade lite svårt att förklara hur klänningen såg ut så jag sa att jag skickar ett foto i stället.. 


Fotot blev dåligt för klänningen vek sig och det gick inte att se hur den såg ut så jag kom på iden att ta foto på hemsidan där jag köpt klänningen i stället. Så det gjorde jag och skickade bilden till henne.. 


Nu kommer Mira dö när hon ser såå snygg klänning jag köpt tänkte jag kaxigt!

Smset jag får tillbaka lyder: " Fan vad smal du har blivit!"


????????????


 


Hade fått lägga på mååånga varv till min runda för att se ut som hon.. kanske så många att jag inte ens hade dykt upp hemma mer....

 
 
Ingen bild

Mira

21 augusti 2011 09:09

Hahahaha... satt ju i bilen när jag såg bilden.... men å andra sidan så hade det gått 2 månader sen jag sist sett dig så tänkte du e sååå duktig med din träning och mat.... så.. ja.... man KAN gå ner... sorry darling.... du har ändå inte varit så fin o vara så smal.... men klänningen är jättefin!
Momo och jag satt o läste din blogg o skrattade. Han sa att du är mycket duktig.... so keep on writing. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards