Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Inom psykologin kallad förskjutning..

Av Silvia Marinkovic - 23 augusti 2011 19:52

Facetime (videosamtal) på min iphone funkar inte. Har aldrig funkat och kommer aldrig funka.. 

Men de kan göra reklam för hur bra skiten är på Apples hemsida men sen att den inte funkar oavsett vem jag ringer och vilken supportkille jag snackar med.. Den siste jag pratade med lovade att han skulle vidarebefodra mitt nr och be apple kontakta mig.. 

Jo visst.. Det var inte så att jag satt och vänta vid telefonen direkt.. 


Men plötsligt ringer en kille från Apple och jag blev positivt överraskad tills han sa att han ville ställa lite frågor om hur jag uppfattar servicen jag fått. Servicen?

Jag vill inte prata om servicen jag fått utan om min handikappade telefon!

Vilken jävla service?.. att Telenor lyckas svarar i telefonen och kopplar mig vidare till fem olika snubbar som alla skyller på varandra.. 


Jag tänkte inte hjälpa honom med nån statestik inte, utan han skulle se till att fixa min telefon!!! Han försökte slingra sig men gav snabbt upp och fick minsann höra vad jag hade att säga om ett och annat. Att han personligen inte är ansvarig för att ha hittat på och programmerat, eller vad det heter, manicken rör inte mig därbak..

Jag bad honom vidarebefodra det jag sagt till sina Applesnubbar på Applekontoret i Appletown!!! 

 
 
Ingen bild

Cornelia

24 augusti 2011 10:25

Hahaahaa =) Du är bara för rolig... Appeltown =)
Du skriver jätte härligt. Kram

 
Jonnie

Jonnie

24 augusti 2011 16:43

haha nje, de var första gången för mig oxså ;;)

http://www.Alwaysfabulous.se

 
Jonnie

Jonnie

24 augusti 2011 16:53

haha ja varför inte :)

http://www.Alwaysfabulous.se

 
Ingen bild

Mira

24 augusti 2011 23:29

Men e det lönt att ha det om det inte funkar?? Du kan ladda ner annaars skype och titta på den du ratar med. Jag pratade med min kompis i USA och såg hans barn... jättekul... oh kostar inget!

Silvia Marinkovic

25 augusti 2011 12:58

Sluta skriva från din iphone medan du kör!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards