Alla inlägg den 8 september 2011

Av Silvia Marinkovic - 8 september 2011 07:43

Ja då fyller min Sasa hela 29 år idag.. Ångest..

Ångest över att han om ett år fyller 30 och då vet i fan om det är så lämpligt att kalla honom lammkött längre.

Vännerna har i sakta mak slutat reta mig för mitt lammkött och snart är det väl en historia blott.. Jag får väl njuta ett år till.. 

Fast igentligen är det ju jag som är barnet i förhållandet när det kommer till mogenhet. Han har uttryckt nån gång att han undrat om han inte skulle ta och satsa på nån 50 åring som är på samma plan som honom för tydligen var 37 för omoget.. Fast han skämtade så klart.. tror jag .. i allafall ...


Jag är stolt över mtt lammkött men mest stolt över min älskling som står ut med mig varje dag, gör mig lycklig och hjälper mig förverkliga mina drömmar! 

Han klagade i morse över att han inte fick ett kort till presenten så här får han ett inlägg istället. Av alla inlägg hittills tycker han nog detta är det mest pinsamma.. Hehe..


Grattis Bushi!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards