Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Dagens pinsamhet..

Av Silvia Marinkovic - 20 september 2011 16:43

Idag skulle vi göra hembesök hos några patienter och se hur de mår. Ansvarig läkare, min handledande sjuksköterska och jag skulle ta oss ut till patienterna. De som arbetar på psykosklinikens öppenmottagning har tillgång till bil men även cyklar i tjänsten och denna gången ville de cykla ut till patienten. Jag har min egen cykel så jag behövde inte låna deras.

Vi träffades utanför mottagningen och dessa två stod och väntade på mig. Båda hade identiska dam cyklar med korg därframme och av märket monark. Ni vet sådana där kärringa cyklar..

Tyckte det såg lite roligt ut att läkarkillen som jag inte känner eller vet namnet på cyklade runt på denna cykel. Jag komenterade att det var minsann fina cyklar de hade. Jag vänder mig till killen och för att vara rolig säger " Men du kanske inte är lika fin på den kärringa cykeln de tvingar dig cykla på, hehe"

I stället för att hålla med eller skratta svarar han " Detta är min privata cykel!"


 Killen hade en kärringa korg på cykeln.. Hallo!!!!

Försökte inte ens smöra för honom sen... gjort var gjort! 

 
 
Ingen bild

Mira

21 september 2011 21:00

hahahaha.... det är ju typiskt Mira-kommentar!! hahahhha....

 
Ingen bild

Billie

21 september 2011 22:29

Hahahahaha,men Silvia har du inte märkt att det typ är nya
modet att ha sådana cyklar, kille som tjej!
Min son som är 15 har en sådan och likaså min dotters pojkvän som är 17... och dom har valt dom själva!!
:))))

Silvia Marinkovic

22 september 2011 06:55

hahah.. herregud.. jag har blivit gammal..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards