Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Handledarn

Av Silvia Marinkovic - 27 september 2011 06:42

Min handledare på praktiken snackar mycket vilket passar mig bra. Han vill att jag håller mig nära honom hela tiden ifall han skulle komma på något att säga. Man kan säga att jag är hans svans.. 

Psykosmottagningen är på 4 våningen och består av en slingrig korridor med sido korridorer, påminner om en labyrint med likadada dörrar till alla kontor. Ingen sjukhuskänsla alls, utan lyxig kontorskänsla. Här jobbar läkare, psykologer, sekreterare, sjykgymnaster, kuratorer mm. Jag har gått vilse och öppnat fel dörrar många gånger. Igår svansade jag efter min handledare och han gick  hela tiden till de olika rummen och hämtar saker. Alla rum är låsta och måste låsas upp. Plötsligt var han på väg till en dörr jag inte kände igen men hade känslan av att det var ett kopieringsrum eller nått med tanke på plaseringen men tänkte inte så mycket utan lyssnade på handledaren snackade om medan han låste upp dörren och följde efter. Rummet var mörkt när vi kom in men det kändes konstigt och plötsligt såg jag att det var kakel på väggarna och en häpen handledare stod och stirrade på mig och undrade varför jag följde med honom in på toaletten.. ?

Va ? Va fan.. aldrig vetat att det är en toalett.. Brukar inte toalettdörrarna se anorlunda ut.. Inte här inte..

Skamsen och röd om kinderna gick jag ut och försvarade mig med att han ska vara glad jag håller mig nära.. 

Någon timme senare stod vi i korridoren igen och han säger att nu ska han på toa och jag komenterar att jag inte följer med denna gången och han svarar att det hade varit uppskattat.. hmm jaja.. Ny dag nya skämigheter väntar.. 

 
 
Ingen bild

Mira

27 september 2011 22:23

Hahahaaaaa. Du e så störd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards