Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Intamuskulära injektioner!

Av Silvia Marinkovic - 27 september 2011 17:29

Jag lovade berätta hur det gick med mina injektioner och jag kan säga att idag är jag stolt! Vi hade ett fullt patientrum och var stressade och min handledare gav mig fria tyglar så jag kallade in patienterna en efter en och administrerade fyra injektioner på raken.. FYRA INJEKTIONER PÅ RAKEN!! Tjoff, tjoff sa det bara..Ni skulle ha sett mig, avslappnad och cool. Jag har en naturlig talang för det här.. En patient sa tom att han inte kände av sprutan alls och klagade på att det alltid gjorde ont när min handledare ger injektionen..

Det tyckte han inte om att höra och jag var ju bara tvungen att mobba honom lite för det sen.. Erfarenhet är inte allt, vissa har naturlig talang sa jag till honom och han svarade att det kan bli avdrag på betyget om man kaxar sig mot sin handledare. Han skojar så klart.. eller?

NU ska jag ut och ta en drink och skåla för att jag för första gången gett intramuskulära injektioner och tom FYRA PÅ RAKEN!! 

Vill passa på att tacka Hippo för att han ställde upp och litade på mig.. Tack Hippo!

 
 
Ingen bild

Mira

27 september 2011 22:26

Klart du är en naturbegåvning. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Silvia Marinkovic - 6 april 2013 18:52

En bit pizza är aldrig fel!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 19:30

Is a friend indeed!!

Av Silvia Marinkovic - 28 mars 2013 09:57

Gamla Bettan på årlig hälsokontroll!

Presentation


Blogg om mitt liv och mina tankar i mitt älskade Malmö..

Kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Favoriter

RSS

Banners

Toppbloggare Blogglista.se BloggRegistret.se http://www.bloggtrafik.nu/banners/80x15a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards